Ogos 16, 2015

Blog BEN ASHAARI

Blog abg sado kita ni sering mendapat liputan media secara meluas..jika dilihat dari sudut pengikutnya...mak aii#!!???..mencecah puluhan ribu...kelas ko ben ashari!!
Post kali ini penulis saja menumpang glamour pada blog abg ini, Jap2 ye kita klik jer dulu blog ni.www.benashaari.com
Sudah ada jawapannya, tapi soalan tidak dikemukkan lagi..kira ini sesi wawancara, penulis tanya..penulis jawab??
Blog ini berkaitan apa ye? JAWAPANNYA: hal peribadi si abg sado ni...jawapan lebih detail, penulisan melihat pemilik blog bercerita berkisar aktiviti yg berlaku dan dilaluinya, kira en benashari ni sudah ramai pengikut blog. Siap ada club lagi, kalo x di update...lama...ada yang merindui..nanti,penulis selalu juga membaca setiap post di update oleh mr perfect blog ini. Dari susunan gambar, gaya bahasa yang ringkas ditambah dengan aktiviti club yang dijalankan, membolehkan blog ini terus unggul, menjadi panduan untuk bloggers2 yg lain, yang pasti seperti penulis sendiri sebagai newbies dalam dunia blogger ini, menjadikan pemilik blog sebagai idola sepnjang zaman..
Post terkini dari blog ini??
Zahra alergik telur?...ia berkisar hal peribadi bukan..tapi topik yang nampak simple tapi buat penulis, penulis lebih gemar pada penulisan yg berbentuk mengembara seperti topik pada 15 Ogos "Ke Korea dengan KOREAN AIR,apakah mereka akan sediakan skrin untuk tonton movie memandangkan perjalanan memakan masa 6 jam lebih untuk ke Seoul, Korea, apakah macam Emirates?" Ulangan penulisan yang di tulis oleh en benashaari.
Bagi penulis, banyak lagi topik2 yang disampaikan oleh beliau, menarik dan ada sedikit info berguna, maklumlah blog pun sudah lama bertakhta di hati blogger tempatan, jadi jom ikut penulis kita klik lebih banyak topik ke blog beliau...
Akhir kata dari penulis sebagai newbies ini, mohon ampun & maaf dipita andai ada tersalah bagi info berkaitan blog ini, ia sebagai nukilan dan pembelajaran dalam dunia blog untuk penulis dan sebagai panduan untuk penulis terus berblog, thank you very much sifuku...