April 22, 2016

Barang Kemas dan Kodom Emas bersama Rangka Mayat

Barang Kemas dan Kondom Emas bersama Rangka Mayat?

Wahh!!!, kayanya si mati tu kan, 

Kalo dulu waktu zaman-zaman tuk nenek kita selalu kata, 

Alah!! ko kerja kuat-kuat pun bukannya duit dan harta tu boleh bawak mati,

Tapi, tadi keladi teropong di laman cari.com,  ada pulak cerita tentang


So, kalo kita banyak duit ada je yang boleh kita buat....tapi takkan sampai nak sumbat harta-harata kita tu, lepas tu takkan lah nak pakai kain kapan benang emas nanti kan...tak guna dek non, bagi orang-orang kaya yang tak sedar diri tu....

Itu lahkan , orang kalo sudah terlampau kaya, macam-macam boleh buat, nak bising....biaq pi lah depa, dengan cara hidup depa...tapi nanti kita jugak yang akan diheret gara-gara tak memberitahu depa-depa yang gila harta tu..

Upsss...nasib baik tak ada dengar cerita lagi yang saudara seagama aku, tanam sekali harta-hartanya dengan jasadnya didalam kubur.

Kalo ada pun dah lama wartawan Mastika menyelongkar kot

Entah ler...

ada je aku pernah dengar yang orang kat barat tu sudah siap-siap tempah keranda emas untuk dia mati nanti,

Harus ke...dah sah-sah ko tu kafir, tak guna kot nak buat benda tu bagai, mati tetap dihukum gak...






(Kredit : www.pinterest.com)


                           468 x 60

                           
Catat Ulasan