April 22, 2016

Kool sangat ! Pasaraya di China ada gelongsor setinggi 5 tingkat

Boleh ke kat Malaysia ni ada gelongsor macam kat pasaraya china tu, kiranya nanti senang nak bawak turun, barang-barang yang agak berat tu...

ala...kalo barang tak berat pun, ada je yang malas nak gerak...lepas tu berebut-rebut naik lift..huhuhu tapi itu kat china..kalo ada kat Malaysia nanti, korang nak naik ke?

hihihihi gayat aku lah,

Jap2.. cerita semula pasal gelongsor tu,

Kat China kalo tak silap aku di Pudong, entah kawasan mana aku tak pasti, nak tau google Map je tau,

Kirannya nak ikutkan tiub tu panjang gak lah.., 60.96 Meter, kalo ikut masa lak lebih kurang 16 saat untuk sampai ke tingkat bawah.

Wahhh, menarik lah, kalo aku dapat pergi kan best....ada yang nak sponsor ke, hihihihi, kalo sudi apa salah nyer kan.

Idea ini memang menjimat masa kot, tak payah lah nak tunggu lif yang selalu lambat kat pasaraya tu, lepas tu naik eksalator tu lagi lah menakutkan....tapi tak semestinya gelongsor yang di namakan "Dragon Slide" tu tak berbahaya......entah ler...zaman semakin cepat..manusia akan pilih benda-benda yang ekspress je...jimat masa katanya.

Seperti yang aku faham, cehhhwahhh, kalo korang yang berhajat nak naik nanti, tak payah nak pening kepala sebabnya, nanti pihak penjaga tu akan bungkus korang dalam kotak khas, supaya tak ler badan-badan korang jadi lebam dan calar.

oooyehhhhhh!!!, aku cerita ni macam aku pernah pergi pulak, saja tarik perhatian.

Kool sangat ! Pasaraya di China ada gelongsor setinggi 5 tingkat
Wow, excited nak naik, tapi takutnya


Kool sangat ! Pasaraya di China ada gelongsor setinggi 5 tingkat
Confirm makcik-makcik tak berani, hihihihi takutya



                            468 x 60

                            

Tiada ulasan: