Ogos 23, 2015

Malaysia Best Blog 2015

Blog ohh blog

Klik jer kt sini, untuk mengetahui apa yang dimaksudkan blog tu??

https://ms.wikipedia.org/wiki/Blog

Nota kali ini penulis membicara tentang blog popular

Jika dilihat di Malaysia banyak bloger2 yang wujud dengan pelbagai "niche" yang menarik untuk blog2 yang mereka cipta, macam penulis juga, baru bermula dengan dunia ini, menjadikan blog sebagai salah satu hobi selain menjadikan blog ini sebagai medium untuk berkongsi pengalaman hidup, kira jika kawan sudi untuk mengikuti blog ini pasti akan mengetahui " niche" untuk blog ini.


Bagaimana perkembangan blog di  Malaysia?

Bagi pandangan & pendapat saya, hanya pandangan tiada apa2 maksud ya, Malaysia memang ramai yang kreatif dalam memberi idea @ pendapat, mugkin media2 arus perdana sukar untuk menulis pendapat@ pandangan, dengan menggunakan blog tiada siap untuk menghalang,  saya cuma higlight kan pandangan yang berbentuk sensitiviti ya, untuk cerita2 berkaitan soal kehidupan, tip2 untuk digunakan dan dot dot dot, semuanya boleh didapati di blog2, semudah abc jer, maka dengan itu ramai lah yang muncul bloggers2 untuk memuaskan hati pelayar2 internet dengan memberi pelbagai topik yang menarik untuk dikongsikan dan dengan itu blog2 tersebut menjadi popular disebabkan ramai pengikut, itu lah topik sebenarnya yang penulis nak highlightkan.


Bagaimana untuk menjadi top blogger?


Soalan yang penulis tidak mampu untuk menjawab, jom kita klik jer pada master2 blog ini, macamna blog mereka boleh menjadi popular.


 http://inibelogsaya.blogspot.com/2009/02/14-tips-menjadi-blogger-masyhurterkenal.html?m=1

Skodeng pada blog Pn hanis zalikah, disimpulkan untuk jadikan blog kita famous perlu mencari atau menulis pada sesuatu yang menjadi perhatian orang ramai + blog yang sentiasa dikemaskini dengan isu@topik terbaru.

Aduh si, mengapain byk blog untuk topik macamna nak menjadi top dalam penulisan blogger ni banyak indonesia...mana malaysia ku ini..(jangan marah ya)

Jom lah kita klik jer blog2 yang dari indonesia tu, kiranya mereka ini lagi hebat menulis blog.

http://bloggerlamongan.com/tips-menjadi-blogger-terkenal/

Klik jer jugak kat blog ni

http://www.rinokusno.com/2015/06/cara-menjadi-blogger-terkenal-dalam-30-hari.html?m=1

Kalo nak lagi..g jela klik kat google carian...confirm..ada

Berbalik kepada topik, jom kita skodeng blog2 yang terbaik untuk tahun 2015, dihighlight semula, ia hanya pandang saya tau, tiada unsur2 berat sebelah, hanya tengok pada jumlah pengunjung dan pasti krativiti pada belog tersebut

1. Rotikaya blog yang pasti kaya dengan hal dunia hiburan menjadi tumpuan, peminat2 hiburan tanah air, nanti klik tau tengok blog ini best ker tak.
2. Hasrulhassan.com sejujurnya saya banyak membaca blog ini untuk menjadikan saya lebih matang dalam berblog, topik2 & info sangat berguna untuk mereka2 yang berberjinak2 dalam dunia ini.
3. Kujie2.com blog yang sarat dengan info2 yang berguna + dengan gaya penulisan yang menarik, seronok bagi saya untuk mengikuti  blog ini.
4.ahmadfaizal.com blog yang bercerita tentang cara @ teknik dalam sistem affiliate, jadi saya ini salah seorang pembaca ebook dia tau tajuknya teknik seo merah jambu..
5.eizil.com banyak tip2 yang berguna boleh didapati disini.

Antara contoh blog2 yang popular dan terbaik dalam dunia ini, untuk mencari blog yang terbaik lagi klik juga ke blog ini, ada juga topik yang  sama, blog yang terbaik:~

http://www.bloggerlelaki.com/2015/02/malaysia-top-10-best-blog-2015.html?m=1
Klik juga di blog ini :~

http://informations-the.blogspot.com/2012/02/edisi-hangat-top-23-blog-malaysia.html?m=1

Jom skodeng kat belog ini juga, ada cerita topik yang sama tau :~

http://babab.net/artikel/10-blog-paling-popular-di-malaysia.html

Semua blog tersebut ada mencerita tentang topik yang sama dan pastinya blog mereka juga antara yang terbaik bagi penulis, jadi sambil kita klik tengok juga pada keseluruhan blog mereka, sangat menarik.

Blog ohhh blog

Jadi kawan2 yang sedang dan berusaha untuk menjadi top dalam penulisan blog ini teruskan usaha, mereka2 ini pun banyak pengalaman dan kesusahan yang dialami sebelum bergelar top bloggers dan semoga penulis juga menjadi seperti mereka...amin.