Mei 03, 2016

Rekaan kreatif pembungkusan makanan

Hai korang, salam sejahtera ya, aduhai 3 hari bercuti rasa kepala ni blur pulak, bukan blur nak update blog, tapi blur sesangat, apakah idea terbaik nak men"design" pembungkusan untuk produk ini.

Produk apa tu ?

Produk yang aku nak design pembungkusannya tu adalah makanan, jadi sebelum aku nak pikir idea gila-gila tu, wajib aku set kat minda ni yang pembungkusan tu membolehkan makanan menjadi tahan lebih lama, dan kena fikir gak, pembungkusan tu memang betul-betul boleh melindungi makanan tu.

alamak aku betul-betul blur lah.

Korang yang terbaca blog aku ni ada idea ke, siapa lah yang sudi tolong aku ya!!

Aku ni memang ler suka benda-benda yang kreatif, terutamanya bab membungkus produk, matlamat aku adalah nak membantu usahawan mengeluarkan produk mereka dengan hasil pembungkusan yang cukup menawan sehingga rasa keterujaan orang untuk membelinya.

Cehwahhh, mampu ke, 

Okey lah, aku tak nak cakap panjang-panjang, memang aku tengah blur sesangat, tak tau nak buat apa, dan macam mana aku nak mula dengan projek aku tu, jadi aku buat search kat google. Korang yang tengok gambar-gambar kat bawah ni jangan blame aku erkkk..aku copy and paste daripada blog mat saleh...so, aku bagi kredit kat pemilik - pemilik blog tu, jangan marah ya, aku pinjam jap gambar-gambar ni, sebabnya, aku memang betul-betul blur, bagaimana untuk start nak buat bisnes pembungkusan ni.

Rekaan kreatif pembungkusan makanan


Rekaan kreatif pembungkusan makanan

Rekaan kreatif pembungkusan makanan

Rekaan kreatif pembungkusan makanan

Rekaan kreatif pembungkusan makanan


Rekaan kreatif pembungkusan makanan





Rekaan kreatif pembungkusan makanan

Rekaan kreatif pembungkusan makanan








468 x 60


Tiada ulasan: